blog blog .

blog

توليدكننده شيلنگ آبنما فنردار

شيلنگ آبنما فنردار از جنس pvc توليد شده و با قيمت ارزان و كيفيت بالا در سايزهاي متفاوت به خريداران عرضه مي شود. اين محصول ويژگي مناسب و قابليت كاربرد متنوعي دارد. ديواره اين شيلنگ با سيم فولادي گالوانيزه تقويت شده كه استحكام و فشار كاري آن را افزايش مي دهد. شيلنگ آبنما فنردار، شفاف است. بنابراين امكان مشاهده انتقال مواد را به وجود آورده تا از انتقال صحيح مواد و عدم بلوكه شدن آنها مطمئن شويد. اين محصول نوعي شيلنگ انعطاف پذير مي باشد و وزن سبكي دارد. به همين دليل حمل و جابجايي آنها راحت است. در ادامه با ما همراه باشيد تا با شيلنگ آبنما فنردار بيشتر آشنا شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نحوه فعالسازي NFC در گوشي هاي ايفون اپل

مدتي است كه آيفون به تراشه NFC مجهز شده است. تمام مدل‌هاي جديد آيفون از زمان آيفون 6 داراي فناوري ارتباط ميدان نزديك هستند كه به عنوان مثال اجازه پرداخت‌هاي غير مستقيم و بدون تماس فيزيكي را از طريق Apple Pay به كاربران مي‌دهد. بنابراين فعال سازي nfc در ايفون براي كاربران بسيار مهم است. با اين وجود، تعداد كمي از كاربران مي‌دانند كه اين استاندارد راديويي كوتاه برد چگونه كار مي‌كند و چگونه از آن استفاده كنند. در اين مقاله ما به آموزش فعال كردن nfc در ايفون خواهيم پرداخت كه به بيشتر سوالات شما در اين زمينه پاسخ مي‌دهد.

آيا مي‌دانستيد كه آيفون شما به يك تراشه NFC مجهز شده كه برنامه‌هاي سازگار iOS را قادر مي‌سازد با اشياء واقعي ارتباط برقرار كرده و داده آن‌ها را بخوانند؟ اين ويژگي كاربردهاي بسيار زيادي از پرداخت تا اتصالات بي‌سيم فوري و موارد ديگر دارد. خيلي از ما از اين ويژگي‌ها بي‌اطلاع هستيم اگر در مورد اين فناوري كنجكاو هستيد، بياييد بررسي كنيم كه دقيقاً شامل چه چيزي است و چگونه مي‌توان از تگ خوان NFC در آيفون استفاده كرد.

NFC چيست؟
NFC يكي از اصطلاحاتي است كه اپل با هر آيفون جديد به كار مي‌برد. با اين حال، بسياري از كاربران هنوز هيچ سرنخي از معناي آن و نحوه استفاده از آن ندارند. با اين وجود، عملكرد را مي‌توان به سرعت توضيح داد: NFC يك فناوري راديويي است كه داده‌ها را قادر مي‌سازد تا بين دستگاه‌ها در يك فاصله كوتاه، حداكثر ۱.۶ اينچ منتقل شوند. بنابراين شبيه به فناوري معروف بلوتوث است. از آنجايي كه تبادل موفقيت آميز داده‌ها مستلزم نزديكي فوري فرستنده و گيرنده است، NFC به ويژه ايمن است زيرا جاسوسي از دستگاه را دشوارتر مي‌كند. با اين حال، با NFC، فقط مقادير كمي از داده‌هاي نوشته شده بر روي برچسب‌هاي الكترونيكي (به اصطلاح برچسب‌هاي NFC) كه به اشياء فيزيكي متصل هستند، قابل انتقال هستند. تگ‌هاي NFC، به عنوان مثال، به شكل برچسب‌هاي كوچكي وجود دارند كه حاوي يك تراشه NFC است كه مي‌توان آن را با اطلاعات مختلف توصيف كرد. اين برچسب‌ها مي‌توانند به عنوان مثال، اطلاعات يك محصولات خاص در سوپرماركت يا اطلاعات مربوط به نمايشگاه‌هاي موجود در موزه باشد.


كدام آيفون‌ها داراي NFC هستند؟
اگرچه اولين گوشي‌هاي هوشمند مجهز به NFC در سال ۲۰۰۸ عرضه شدند، اما اپل تنها از زمان آيفون 6 شروع به تجهيز تمام مدل‌هاي جديد آيفون به ماژول NFC كرد. بر اين اساس، مدل هاي آيفون زير داراي تراشه NFC هستند:

iPhone 6، iPhone 6 Plus، iPhone 6s، iPhone 6s Plus، iPhone SE (نسل اول و دوم)، iPhone 7، iPhone 7 Plus، iPhone 8، iPhone 8 Plus، iPhone X، iPhone XS، iPhone XS Max، iPhone XR و همچنين آيفون 11 و آيفون 11 پرو و پرو مكس.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)